Menjava/Vračilo

Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa do nakupa

Ponujamo vračila in zamenjave ter vam z veseljem pomagamo. Kupec ima pravico, da v roku 14. dneh od prejema vrne izdelek. Kupec mora v 14. dneh od prejema izdelka pisno sporočiti prodajalcu na e-pošto: info@svetim.si, da z izdelkom ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe. Izdelek mora nato vrniti v roku 14. dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev izdelka v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Ali so vračila in zamenjave brezplačne?

Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Ponudnik ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in reklamacijski list, ki ga kupec prejme po e-pošti.

Kupec ne more in ne sme prejetega artikla neovirano uporabljati v času odstopa od pogodbe. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti ali zamenjati.

 

Kako dolgo traja postopek vračila ali zamenjave?

Zamenjave so obdelane takoj, če imamo izdelek na zalogi. V nasprotnem primeru vam bomo pomagali najti drug izdelek, ki vam bo morda všeč. Obdelava vračil lahko traja 2-3 tedne.

 

Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14. dni od prevzema vrnjenega blaga.

 

Reklamacija

Izdelki so pomanjkljivi, če ne ustrezajo tehničnim standardom. Kupec mora očitne napake dobavljenega blaga, opazne brez posebne pozornosti, uveljaviti najkasneje v 14. dneh po prejemu. Kasneje očitnih napak ni več mogoče uveljavljati. V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do nadomestne nabave, ali, kadar to ni mogoče, ima pravico zahtevati razveljavitev pogodbe. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije tudi stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži.